Uit het leven van een Krok(ed)je: Lang weekend

zondag 16 oktober 2005

Lang weekend

Deze week maar eens een lang weekend "geregeld".

Vrijdag niet veel gedaan, even bij Petra geweest. Eerst 's ochtends tevergeefs want ze was aan het paardijden, daarna heb ik het 's middags geprobeerd. Nu was ze er wel.
We hebben buiten in het zonnetje lekker bijgepraat, vast een beetje vooruitgedacht richting de feestdagen. Kijk maar bij Martin hoe lang dat nog duurt. Voor je het beseft sta je weer marsepijn in te slaan of te bukken vor overvliegende pepernoten. Om van het uitzoeken van een kerstboom nog maar te zwijgen.

Nou, toen gebeurde het eerste rampje van de dag. Cassie heeft zich, met dank aan Frits, even lekker door een restant spaghettisaus gerold. Dus toen dacht ik; wat is die hond toch rood ineens? Het bleek dus saus te zijn die Frits bij de mesthoop had gegooid. Erg interessant natuurlijk voor Cassie. Maar goed, ton moest ze nog schoon. Gelukkig boden Loes en de tuinslang uitkomst. Met wat inzet én Italiaanse zeep was ze gelukkig vlot weer schoon!

Afijn, Petra en de camera waren in de buurt, dus alhier de foto's:



Toen werd het vrijdagavond. Na het akkefietje met Cassie was de vrijdag misere nog niet voorbij.
Vol goede moed togen we naar de skibaan voor de wekelijkse les. Voor en tijdens het begin van de les was Remco al aan het griepen dat-ie wel wilde dat er iemand zou vallen, zodat dat weer eens een rondje op zou leveren. Nou dat hebben we geweten! Net een goede tien minuten onderweg in de les ging Astrid hard onderuit. De schade; een gat in haar linkeronderarm en een groot aantal blauwe plekken.
Nou, dan toch maar even naar de eerste hulp. Met samengeknepen binnen want de tank was goed leeg aan het raken en geloof het of niet, maar het eerste pompstation dat we aandeden was duidelijk gesloten vanwege een stroomstoring.
Met nóg harder samengeknepen billen zijn we door gereden naar het pompstation in Amsterdam Zuid-oost. God zij dank hebben we het gehaald. Met 50,2 liter verse diesel

in de tank zijn we naar het AMC gereden. Daar is As geplakt, en konden we naar huis. Daar hebben we nog wat gedronken voor de schrik en zijn we maar gaan slapen.

Hè hè wat een dag....

Toen was het zaterdag. De dag van de verhuizing van Stefanie. Wat zal ik daar eens over zeggen? Nou ja, laat ik het er maar op houden dat sommige dingen een beetje tegen vielen. De koffie (te laat), en de hoeveelheid losse spullen(meer dan verwacht). Tja, en ik had je nog zo gewaarschuwd Steef!
Uiteindelijk is alles wel goed gekomen. Maar ja "a man's gotta have some cafeine in the morning".
Tijdens deze trip heb ik ook nog wat foto's genomen. Maar toen ik echt los wilde gaan was de camera vol! Uiteindelijk waren we om een uurtje of 7 klaar. 's Avonds heb ik nets meer gedaan. En aangezien er weinig op TV was zijn we maar vroeg gaan slapen!
Bij de foto's zit er overigens geen één die de moeite van het plaatsen waard is, dus dat laat ik maar zitten.

Nou, en vandaag ben ik uitendelijk ook nog wel actief geweest.
Eerst heb ik de laatste formule 1 race van dit seizoen gezien. Leuk om vlak voor het uitzenden van de jaarclip nog te horen dat er één RM-450 gesneuveld is. Inmiddels leeft-ie weer hoor. Maar ik hoor je vragen, wat is een RM-450? Nou dit is er een:

Ik heb ook nog naar Snowmagazine gekeken. Vanuit Italië, een herhaling helaas. Maar het was leuk om alles aldaar te zien. De uitzending staat op video, wie weet moet ik er maar een WMV'tje van maken. (hoeft niet, hij staat hier)
Toen ben ik maar eens aan de slag gegaan en heb de aansluiting voor de tweede satelliet ontvanger gemaakt. En dat tik je zelfs met twee vingers sneller dan dat je het doet. Maar, een korte test wees uit dat alles werkte, dus wat dat betreft is alles OK. Nu nog de cardsharing installeren en de ontvanger monteren en dan is alles voor elkaar.
Na deze klus zijn we nog een stukje wezen lopen met Cassie. En verder niets meer. Nu is het tijd om nog een blokje om te gaan met Cassie en dan slapen!

Truste.

Ed

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage