Uit het leven van een Krok(ed)je: Eindelijk weer eens een bericht!

woensdag 14 december 2005

Eindelijk weer eens een bericht!

Ik weet 't, ik weet 't. Ik heb jullie lezers verwaarloosd de laatste weken. Excuses maken heeft geen zin, en uitleggen waardoor het komt al helemaal niet, dus ik zeg er alleen maar over dat als de dag 48 uur heeft, ik ze ook nog kan vullen...

Het liefst met slapen overigens ;-)

Goed, even een kort resumé van de afgelopen weken. Te beginnen met Sinterklaas.
Ja, ook dit jaar hebben we dat toch ook weer niet onopgemerkt laten voorbijgaan. We zijn bij Petra geweest. Een mooie score; diverse verzorgingsproducten (was 't nodig Sint?), een DVD en Senseo kopjes type Cassie en Winnie.

Werken, werken en nog eens werken
Ik ben druk bezig geweest de afgelopen weken met werken. Niet alleen bij de "baas, maar ook bijvoorbeeld bij Wilco. Resultaat (Bij Wilco), meer licht en een betere warmteverdeling in de werkplaats.

Mislukte afspraak
Met de mannen van de squash, afgelopen zaterdagavond. Die zal ik wel een hoop uit te leggen hebben vanavond. Wij waren op tijd in het bewuste restaurant, maar zagen de rest van de groep niet. Zonder telefoon is het dan lastig kontakt leggen. Wat went zo'n ding toch snel! Sprak de oude man; vroeger was zo'n ding pure luxe, nu kun je er al niet meer buiten!
Het is dus niet goed gekomen en uiteindelijk hebben we in Haarlem maar wat gegeten en zijn daarna maar naar huis gegaan. Foutje, bedankt!

Kerstmarkt?
Mooi idee van Astrid, zondag was er een kerstmarkt. Niet dus. Bij aankomst bleek op de posters te staan dat die kerstmarkt toch écht pas aanstaande zondag is! Wederom, foutje, bedankt!

Vandaag
Is Astrid samen met Inge, Arian en Imelda naar UB40! Daar zullen ze wel plezier hebben. Ik ga vanavond op de squash maar eens uitleggen waar we waren afgelopen zaterdag waren....

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage