Uit het leven van een Krok(ed)je: Vanuit België

zaterdag 5 november 2005

Vanuit België

Het komt nooit voor dat ik vanuit België live kan loggen. Dit keer kan het wel. Ik ben nu bij Rob (Polleke) om zijn PC opnieuw te installeren. Dat lukt tot nu toe aardig. In de tussentijd dat er een mirror van de harde schijf gemaakt wordt heb ik even tijd om over het net te surfen. Dan lees je de logs van Martin, Arno en Wilbert, maar daar staat niets nieuws op. Gelukkig heeft Martin nog regelmatig een update, maar Arno laat het wel schandalig afweten!
Ovcerigens ben ik wel benieuwd of Martin al contact met arno heeft gehad en hoe dat verlopen is. Kortom; Martin ik ben benieuwd.

Zoals je misschien op een foto in een eerdere post hebt gezien, zijn alle Non lineaire editsuites van United uitgerust met twee schermen en een Wacom tablet. Als je er eenmaal m,ee kunt werken gaat het werken ermee best wel snel, de editor zweren erbij. Gelukkig heeft wacom nu ook een versie van het Intuos A5 tablet voor opstellingen met een breedbeeld monitor of waar gewoon twee monitoren in gebruik zijn. Kijk maar naar dit bericht op Tweakers.

1 reacties:

Op 08 november, 2005 23:28 , Blogger m@rtin zei...

Quote:"Ovcerigens ben ik wel benieuwd of Martin al contact met arno heeft gehad en hoe dat verlopen is. Kortom; Martin ik ben benieuwd."

Zie mijn weblog en lees de ondertoon

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage