Uit het leven van een Krok(ed)je: Lopende zaken

dinsdag 22 november 2005

Lopende zaken

Even wat lopende zaken afhandelen.

Internetprovider
Nog steeds verkeer ik in onzekerheid omtrent de gedwongen overstap van Tiscali via KPN naar Planet Internet. Ik wil dat niet, maar dat wisten jullie al. Er is alleen niemand die me kan vertellen tot hoelang mijn abonnement duurt. Vreemde zaak is dat eigenlijk. Ik vraag me af of dat allemaal wel zomaar kan... Zal wel, maar het komt op mij niet echt eerlijk over. Dat ik ga overstappen staat vast. Wat ik nu nog moet bepalen is de datum en de provider waar ik naar toe ga. Alhoewel dat laatste ook wel vast staat. Ik ga naar Demon. Altijd al van gecharmeerd geweest en na het lezen van zomaar een positieve recensie op internet ben ik dat helemaal.

Weekend
Het is een leuk weekend geweest. Het stond voor een groot gedeelte in het teken van het skiën. Eerst vrijdagavond natuurlijk de les. En vervolgens zaterdagochtend naar Snowworld in Landgraaf. Als je alleen Snowplanet in Spaarnwoude gewend bent is deze baan toch wel even van een andere orde.
In ons hotel hebben we ons opgefrist. Daarna was het tijd om Maastricht in te duiken. Met de bus naar de stad. Dat was een hele tijd geleden. Toch was het best grappig. Onze ranzige praat onderweg zal daar zeker wel aan hebben bijgedragen. Grappig trouwens, dat was ik helemaal vergeten, maar daar hebben ze tegenwoordig de radio aan in de bus! Helaas was het wel RTL FM met Celine Dion *onderdrukt braakneiging* dus dat was ff minder, maar goed. We hebben het overleefd...

In Maastricht hebben we gegeten bij Malle Babbe. Was wel lekker. Daarna begon het big-time stappen. Waar we allemaal zijn geweest weet ik niet meer precies. Alleen dat ik om half 4 het licht uit deed en om half 7 de eerste Boeing met bulderende motoren NAAST onze kamer (met open raam) aan de take-off begon. Dan ben je wel wakker...
Gelukkig hebben we toch nog wat kunnen slapen en zijn er uiteindelijk om 9 uur pas uitgegaan.
Na een heerlijk ontbijt samen is iedereen vertrokken naar huis.

Edjekroketje feliciteert Cynosure!
Gisteren Arno weer eens aan de telefoon gehad. Hij had een sollicitatie gesprek bij SIS, het bedrijf waar Martin tegenwoordig werkt. Dus tijdens de lunch had ik 'm al aan de telefoon. Even verteld dat het best goed gegaan was. 's Middags had ik Arno weer aan de telefoon. Hij was aangenomen! Gefeliciteerd Arno.
Ook leuk, ik heb met het dorgeven van het telefoonnummer van Arno natuurlijk toch een klein aandeel gehad in dit resultaat!

;-)

2 reacties:

Op 28 november, 2005 20:27 , Anonymous Anoniem zei...

Hoi Eddie,

Ja geweldig he! Na 1 gesprek van zo'n 1,5 uur gezellig gebabbeld te hebben met Anneke (Dame van PZ)en daarna nog een half uurtje wachten op de uitslag met het fantastische nieuws, mocht ik van mijzelf even een gat in de lucht springen. Geweldig, eindelijk dat luie zweet eruit werken. (Type het nu zonder te spugen ook :D )

Enfin, ik ben inmiddels lekker aan het werk geslagen en tot nu toe kan ik zeer goed opschieten met de overige collega's. Het is nu wel vrij druk, maar dat is nu eenmaal een kwestie van de juiste prioriteiten weten te stellen, hetgeen ik wel heb geleerd de laatste maanden.

Ik kom soon mijn 'salaris' (pakje sigaretten!) wel ophalen!

De groeten,

Arno alias Cynosure

 
Op 29 november, 2005 15:13 , Blogger Edjekroketje zei...

Hé Arno

Goed nieuws! Leuk en prettig om te horen dat je het zo naar je zin hebt.
Ik kijk er naar uit om je weer eens in Baambrugge te zien.

Laat maar weten wanneer je komt!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage