Uit het leven van een Krok(ed)je: Erik, Hans en de Keuringsdienst

dinsdag 8 november 2005

Erik, Hans en de Keuringsdienst

Grappig om na bijna een jaar weer wat van Erik te horen. Veel reacties zie ik niet, maar op de post van afgelopen vrijdag staan er een heleboel. Een kleine discussie tussen mij en Erik. Ik ben benieuwd hoe-ie me gevonden heeft op het web. Toch eens aan 'm vragen. Wie weet leest-ie dit wel. Grote kans dat ik het te weten kom.

Hans gisteren ook nog gesproken, weliswaar door de telefoon, maar toch. Hopelijk zorgt El goed voor 'm. Dan krijgt zijn arm ook de broodnodige rust. Kan-ie weer snel mee gaan squashen.

Net even de Keuringsdienst van waarde gezien op Nederland 3. Grappig, het ging over matrassen. Volgende week weer een aflevering. De editsuite is er in ieder geval weer klaar voor...

2 reacties:

Op 10 november, 2005 21:58 , Anonymous Anoniem zei...

Gebeurde helemaal per ongeluk, een beetje rondkijken en voor je het weet heb je een site van een oude bekende. Ik moet toegeven dat de zoekmachines wonderen verrichten, je bent trouwens niet de enige die ik ontdekt heb ook nog andere oude bekende gevonden.

 
Op 13 november, 2005 22:24 , Anonymous Anoniem zei...

Mocht je niet bij "de intocht" zijn?

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage