Uit het leven van een Krok(ed)je: Morgen naar het zuiden/de sneeuw in

zaterdag 26 november 2005

Morgen naar het zuiden/de sneeuw in

Waar we hier (nog) geen last van hebben gehad houdt het land nu al 2 dagen in zijn greep. De sneeuw.

Met ontzag maar ook grote moed storten de Nederlanders zich onvoorbereid op de toch al overvolle wegen. Vreemd dat er nog niemand van winterbanden heeft gehoord?

En je kunt erop rekenenen dat nooit alle wegen meteen sneeuwvrij gemaakt zijn. Dat gaat nou eenmaal niet. Volgens mij kom je het verst met gezond verstand. Soms betekent dat thuisblijven. Heb ik ook de ruimte ;-)

Maar nou wat anders. Morgen ga ik me ook in de sneeuw storten. Ik ga naar Belgiƫ. Daar ligt nog behoorlijk wat sneeuw heb ik me net aan de telefoon laten vertellen. Ik zal proberen onderweg nog wat foto's te maken van de witte wereld. Misschien morgen meer.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage