Uit het leven van een Krok(ed)je: Project Patrol

dinsdag 14 juni 2005

Project Patrol

Even snel tijd om te loggen. Wie weet haal ik Martin nog in. Hoewel, het posten over een DVD recorder levert 'm nog steeds een hoop hits op...

Maar goed;
Project Patrol
Dat was me wat afgelopen zaterdag; toen we bij Petra en Frits waren vroeg Petra ook of ik haar wilde helpen om de Patrol te poetsen om 'm klaar te maken voor verkoop op Marktplaats. Nou, vooruit dan maar, dus de hele zondagmiddag hebben we besteed aan het schoonmaken en poetsen van de Patrol. Het heeft wel zin gehad, want in al die dertien jaar heeft-ie niet zo geblonken als nu. Kijk maar op de foto's



Nu is het dinsdag en hebben we 'm op marktplaats gezet. Daar staan ook deze foto's in de advertentie Natuurlijk hoef ik er niet bij te zeggen dat het naderende afscheid Petra zwaar valt?

Gelukkig wordt er al flink op gereageerd, een goed teken. Hopelijk is ze 'm vandaag of morgen kwijt.

De afgelopen week hebben we ook nog gedraaid, in de Stayokay van Elst. De foto's daarvan zet ik snel op de Soundtracks site.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage