Uit het leven van een Krok(ed)je: gedachte

vrijdag 13 mei 2005

gedachte

Nadenkertje
Van de week zapte ik in de film "Sweet November" op Net 5.
Het thema was wel interessant; wat doe je als je er achter komt dat je geliefde een ernstige ziekte heeft en niet meer lang te leven heeft?
Ik heb ooit eens iemand horen zeggen dat niets dan meer belangrijk is, en dat je probeert zoveel mogelijk van alles te genieten. Dat is natuurlijk waar, maar ja, om eens een thema van Youp uit de kast te laten vallen, moet je dat niet altijd doen? In ieder geval weer zo'n nadenk momentje, in je eentje op de bank...

Gevecht
...met een PC! En voorlopig ben ik nog niet aan de winnende hand! Gisteren geprobeerd om in ieder geval de originele setup te bewaren, maar het lukte al niet eens om een nieuwe partitie op de harde schijf te maken, errors. Een image trekken op een andere schijf ging ook al niet. Ik ben nog net zo ver als afgelopen dinsdag...

Martin
Ligt mijlenver voor.... Zal ik me ook maar eens in die hele discussie rondom DVD/HDD recorders mengen? Misschien helpt dat wel om hogere scores te behalen. Gisteren hadden we hier ook zo'n discussie. Het kwam er op neer dat Leon een DVD recorder zoekt die ook een firewire uit heeft. Weet Martin dat misschien?

1 reacties:

Op 14 mei, 2005 09:02 , Blogger m@rtin zei...

Hoi Ed,

Een DVD recorder met firewire uitgang? Ik zie het nut eigenlijk niet. In ieder geval heeft de HX910 GEEN firewire out. Wel DV IN (firewire port).

Ik denk dat als je ook DV out wilt dat je dan beter een PC kunt nemen met MPEG kaart en eventueel TV kaart (Gezien de nieuwprijzen van DVD/HDD recorders is dat wellicht een hele economische keuze.)

En over mijn voorsprong ...
We doen het in juni gewoon nog een keer over met de tellers op NUL.

Trouwens, het "scorebord" was vorige week even uit de lucht zag ik.

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage