Uit het leven van een Krok(ed)je: Nog even terugkomen op Koninginnedag

zondag 1 mei 2005

Nog even terugkomen op Koninginnedag

Wat een drukke dag gisteren! Om half 7 ging de wekker al, net als altijd. Dit keer omdat As zich vroeg bij het dorpshuis moest melden. Om kwart voor 8 al. Ik heb Cassie uitgelaten, nog wat op de log geschreven en ben toen ook gegaan.

Na het Wilhemus en de toespraak van de burgemeester richting het dorpshuis de Vijf Bogen (en nee, daar is nog geen site van).

Daarna heb ik geassisteerd bij de kinderspelen. Ik had de "racebaan" met afstandbestuurbare autootjes onder mijn hoede.
Er zijn foto's van, maar die krijg ik nog Daar kun je ook op zien dat Aldo ook alvast heeft geoefend
Daarna op de fiets en door naar Bart om te gaan draaien met de Drive in. Diederik en zijn vrienden hebben ons nog geholpen met opbouwen. Gelukkig hadden we niet zo veel mee te nemen. Het werd een lange middag en avond. Uiteindelijk hebben we tot 11 uur gedraaid. Een hele haal als je om 2 uur moet beginnen. Het feest was geslaagd, want het is de hele middag en avond behoorlijk druk geweest. Na het opruimen heeft Bart me maar thuisgebracht, want fietsen werd niets meer.
In het dorpshuis aangekomen was iedereen al weg en werd de boel opgeruimd. Nog even snel een bo-co tje gedonken en toen naar huis. Lekker slapen.

Tja en nu. Zal ik bij Martin gaan kijken wat hij geschreven heeft? Maar dan verhoog ik zijn hitcounter ook weer met 1....

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage