Uit het leven van een Krok(ed)je: 2005 Dag 103

woensdag 13 april 2005

2005 Dag 103

Weekend wrap-up
Nog even terugkomen op het weekend. Na mijn post van zaterdag de spullen gehaald en geïnstalleerd op de manege. Na het toevoegen van een DVD speler (voor de MP3's) en een helaas noodzakelijk cassettedeck op het laatste moment ging het feest dan van start. Jammer genoeg had ik geen goed uitzicht, dus dat gaan we volgend jaar beter doen. Verder ging de avond wel goed, alleen opvallend dat het standaard stopwoord van Jos "Hoppa" was... Grappig als je dat hoort zonder beeld zeg maar...
Even een fotootje van mijn werkplek (met dank aan Petra).


Bart heeft me daarna opgehaald om naar The Tumult af te reizen (uiteraard met de bus). Daar hebben we gedraaid op "Faut Feest" en het was geweldig! We hebben ons heerlijk kunnen uitleven met VAUTE muziek! Tijdens onze set hebben we zelfs Modern Talking vooorbij laten komen. Zouden die nog bestaan? De verzorging was perfect, consumptiemuntjes voldoende en als bonus nog een kruik jutter. Ging helemaal goed komen dus. Jammer genoeg ben ik wel drie dagen brak geweest.... Half vijf lag ik in m'n mandje. Best redelijk dus.

Zondag hebben we Marinus en Carola op bezoek gehad. Gezellig.

Gisteren
Het was weer echt zo'n dag. De hele dag druk geweeest met niets eigenlijk. Als je dan oook nog twee vette storingen hebt waardoor 60% van de verdieping niet verdre kan met werken dan wordt je hoofdpijn niet bepaald minder.

Aftellen
Inmiddels is het aftellen naar de 40 wel begonnen...

Martin
Was ik op Martin zijn weblog, bleek dat ik de honderdste bezoeker was!

1 reacties:

Op 15 april, 2005 11:48 , Anonymous Anoniem zei...

Leuke foto, zo van ons tweeen. En om even op het aftellen terug te komen, nog twee dagen en dan ga je 41 levensjaar in. As

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage