Uit het leven van een Krok(ed)je: Zoldernet/Rainier/Condoleance

woensdag 6 april 2005

Zoldernet/Rainier/Condoleance

Martin
Martin logt, en ik zal het weten ook! Ik word met naam (en bijna) toenaam vermeld op zijn weblog! Leuk, en ik ben altijd bereid de lezers te leiden naar je log!
Ik ben nog steeds benieuwd naar de woorden combinatie met 5 en 19 letters. Maar met de gegeven twee letters kom ik er nog niet uit. Misschien mnet meer letters?

Prins Rainier
Vanmorgen zapten we langs Euronews, bleek dat Prins Rainier van Monaco is overleden. Het is weer zo'n week....

Overigens; op www.condoleance.nl kun je je reacties hierop natuurlijk kwijt.

1 reacties:

Op 06 april, 2005 23:44 , Blogger m@rtin zei...

bedankje ....graag gedaan.

enne de oplossing is

einde arbeidsovereenkomst

oftewel zie weblog

slaap wel voor nu

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage