Uit het leven van een Krok(ed)je: 2005 dag 95

maandag 4 april 2005

2005 dag 95

Nog niets van Martin...
Vol verwachting keek ik eergisteren op de weblog van Martin. Helaas nog geen bericht. Groot was mijn teleurstelling. Ik heb wel een vermoeden overigens... Maar dat houd ik, netjes als ik ben, nog wel even voor me.

Medianieuws
Helaas voor de makers, maar ik mocht vandaag getuige zijn van het stoppen van een programma. Ik mag nog niet vertellen welke dat is, maar dat zal snel genoeg bekend worden denk ik zo. Tegen die tijd link het perbericht en dit postje wel even aan elkaar.
[Edit]
Hier is dan de link.
[/Edit]

Weekend
Druk geweest. Eerst bij Petra een reparatie gedaan, daarna naar Utrecht onderdelen halen. Ik heb nu voor de buurman een Celeron 800 met 256 Mb in elkaar gesleuteld. Gecombineerd met zijn 15 GB schijf, brander en CD ROM een systeempje waar-ie wel weer een paar jaartjes op vooruit kan. Ik zit nog te twijfelen over Windows XP of niet.

Zondag die boel in elkaar gezet. Daarna de verjaardag van Jesse gevierd. In de tuin. Ook niet onplezierig overigens, een tuin waarin je gewoon kunt zitten.

1 reacties:

Op 05 april, 2005 13:39 , Blogger m@rtin zei...

Ja hé, ik had toch om uitstel gevraagd. (Als alles meezit staat het nieuws er vanavond op)

Enne .. leuke sneer over die tuin waar je gewoon in kunt zitten:-)

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage