Uit het leven van een Krok(ed)je: Vrolijk pasen!

maandag 28 maart 2005

Vrolijk pasen!

Zaterdag
Jesse vind het maar niks, maar ik ben er tevreden mee. Met het uitbreken van de lente werd het derhalve wel weer tijd om op zomerbanden te gaan rijden.
Dus; de zomerbanden inclusief lichtmetaal uit de schuur gehaald en onder de auto geschroefd na alles eerst nog eens uitgebreid te hebben schoongemaakt. Ook aan de binnenkant...

Met mijn "bling-bling" ziet het er als volgt uit:

Uiteraard staat ook de "Peu" weer op lichtmetaal en zomerschoentjes. Ik denk alleen dat ik in de loop van het seizoen een setje nieuw achterrubber moet hebben. Ik heb de slechtste maar even achter gezet, maar echt geweldig zien ze er niet meer uit. Daarvoor moet ik hier en daar maar eens mijn licht opsteken.

Eerste paasdag
Na een verkwikkende nachtrust en een heerlijk ontbijt werd ik gebeld door Michel. Hij is nog steeds druk bezig met zijn nieuwe huis en kon wel wat hulp gebruiken bij het afmonteren van de elektra boven. Dus maar even in de audi gestapt en "to the rescue" gesneld. Jammer dat ik niet ook de lassen in de slaapkamer heb kunnen maken anders waren er twee kamers echt helemaal af geweest. In ieder geval heeft-ie mooi schakelmateriaal uitgezocht. Van Gira. Mooi spul. De schakelaars wippen niet meer omhoog/omlaag zoals ze dat al dik 40 jaar doen, nee je drukt om het lucht aan en uit te doen volgens een "tip-on" "tip-off" systeem. Erg mooi. Voor de dimmers in de woonkamer is er dan ook weer een soort hotelschakeling die je aan twee kanten kunt dimmen. Ik wist niet eens dat 't bestond.
Toen ik klaar was gauw naar huis, onder de douche door en op de fiets met Cassie achterop naar Petra. Gezellig ziten babbelen. Jan en Inge waren er ook, net als Loes en later op de avond Frits. We hebben gehoord dat Henk Westbroek voor zijn programma op RTVUtrecht hier in 't dorp een aflevering van "Westbroek" heeft "gedraaid".

Onderstaand vast wat plaatjes van de RTV Utrecht website.






De uitzending is aanstaande dinsdag en staat daarna ook op internet zodat de mensen die niet in de provincie Utrecht wonen deze kunnen bekijken via het web! TZT post ik hier de link wel. Het bestand staat er dan ongeveer een week. Erg leuk om je woonplaats op TV te zien. Overigens; van Frits begreeep ik dat Endemol ook nog iets komt opnemen in "de Punt. Als ik daar meer van weet komt het hier te staan. Wel grappig is dat in een eerdere aflevering van Westbroek de plank van Hans over de sloot ook op TV is geweest...

Vandaag
Nog niets gedaan! Nou ja, de hond uitgelaten en ontbeten. Natuurlijk ook dit stukje geschreven en tussendoor Wilco telefonisch geholpen met het aansluiten van de satellietontvanger. Even een kwestie van kabeltje omdraaien. Klaar!

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage