Uit het leven van een Krok(ed)je: 2005 Dag 62

donderdag 3 maart 2005

2005 Dag 62

Hilversum is besneeuwd. Eigenlijk niks aan de hand zou je zeggen. Een beetje echte hollander moet daar toch wel tegen kunnen?? Als je het verkeer op zo'n dag beschouwt, zijn er volgens mij veel mensen die eigenlijk niet naar buiten willen als de weg gecamoufleerd is onder een wit laagje. Wat mij betreft blijven ze ook thuis, want ze houden de rest van het land wel errug op.

Laat ik er maar over ophouden...

Voor Arno die hier ook foto's van zijn kantoor heeft staan; ik heb ook een aantal foto's gemaakt.

Eentje van het kantoor als je binnenkomt. Je oog valt dan meteen op een proefopstelling van een Avid set die naar de klant moet. De andere foto toont mijn tuner in de rst van de stereo. Die kleine boxjes geven een prima geluid overigens!



0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage