Uit het leven van een Krok(ed)je: 2005 Dag 55!

donderdag 24 februari 2005

2005 Dag 55!

Ditjes en datjes
Nou daar zitten we dan. Hoewel we? Het is alleen ikke en m'n laptoppie bij Jan en Inge in huis.
Leuk om in de reacties op deze log van Arno het berichtje te lezen dat hij ook genoten heeft van ons uitstapje. Ik moet maar eens een avondje poolen met je gaan oefenen, Arno!

vakantie
Het aftellen richting de vakantie gaat goed. Het aantal dagen wordt steeds kleiner!

D&B Werkfoto
Gisteravond bij D&B de printer verplaatst en de Jetdirect aangesloten. Dat gaat makkelijker dan je denkt. Lang leve de Browser! Tijdens mijn klein onderzoek van het netwerk aldaar is een foto gemaakt...

1 reacties:

Op 24 februari, 2005 22:46 , Anonymous Anoniem zei...

Sawasdie chrab* Eddie,

Dat poolen gaan we zeker doen, want dat is in elk geval een stuk gemakkelijker. (ook voor mij!) Poolen heb ik echt vaak gedaan, maar snookeren dus niet en is dus indeed een stuk lastiger. Ook kan ik niet zoveel trickshots doen op zo'n snookertafel.

Betreft je printer en printserver installatie wil ik even zeggen dat het indeed erg simpel is. HP Webadmin is daar ook wel een handig tooltje voor ja. Maarja voor 1 printer is dat een beetje overkill he ;-)

Als je er echt niet meer uitkomt kun je natuurlijk altijd nog browsen naar www.bloemknop.nl ;-)

Ik vind alleen mijn kantoor(tje) er toch wat mooier uitzien, hoewel ik niet zo'n stapeltje bier op kantoor heb. Ik moet het aldaar met vele bakken koffie doen ;-(

Toehk kan tak tahj**,

Arno alias Cynosure

* = Met vriendelijke groeten
** = Goede morgen/middag/avond

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage