Uit het leven van een Krok(ed)je: 2005 Dag 50

zaterdag 19 februari 2005

2005 Dag 50

Bijpraten
Te lang geleden heb ik gelogd, maar omdat ik gisteren weer een aantal (trouwe) lezers annex ex collegae heb gesproken doe ik hier voor de rest van jullie ook maar even een update van de laatste dagen.

Werkweek
De werkweek was redelijk normaal, tot donderdagmiddag. Samen met collega Tim naar Endemols pretcomplex te Aalsmeer getoerd om daar een paar Beta's schoon te maken.

Dat zijn deze dingen:


In de editsuite ging het lekker lekker lekker, maar bij één van de laatsten ging het mis. Ik dacht dat ik "the jesusclip" een onderdeeltje van 4 mm doorsnee op een veilige plek buiten de machine had gelegd. Niet dus, want toen ik 'm wilde pakken was -ie spoorloos verdwenen! Het ding heet ook "the jesusclip" omdat dat de uitroep is als-ie verdwijnt in het niets dat Beta heet... Welnu na het tevergeefs half strippen van de beta zat er niets anders op dan te kijken of er in Hilversum nog iets ligt. Gelukkig heeft Maarten nog iets geregeld dus de volgende dag ben ik in de Arosa wederom over de N201 naar Aals-meeer gereden. Clipje erin gehangen, ding getest, en hup terug naar Hilversum.

Reünie
Gisteravond Met Frank, Marc en Arno een mini reünie gehouden. Het was gezellig mannen! We hebben bij Frank verzameld, bij de chinees een happie gegeten en vervolgens wezen snookeren in een nabij gelegen snookercentrum. Het was erg gezellig en we hebben veel gelachen. Alleen moet ik Arno plechtig beloven nooooooit meer een lollige opmerking te maken vlak voor dat hij wil stoten...

Meerzicht
Vandaag ben ik in m'n ouwe buurtje geweest. Schuin tegenover ons oude huis hebben Michel en Annieke een huis gekocht (nummer 4) en daar moet nog wel wat werk aan verricht worden. De eerste werkzaamheden voor de elektra beneden gaan nog wel een zaterdagje kosten. Maar hopelijk wordt alles naar tevrdenheid...

Zo, ik ga nu mijn laptop uitzetten en het vervolg van CSI kijken.

1 reacties:

Op 22 februari, 2005 21:16 , Anonymous Anoniem zei...

Hi Venz,

No het was indeed erg gezellig die avond/nacht. Het snookeren ging vrij goed en het zal jouw ook wel eens goed afgaan. Alleen wat beter kijken. Later ging het Frank overigens een stuk beter af, want die potte die ballen ineens achter elkaar!

In elk geval heb ik die dag lekker gegeten/gedronken en veel mogen lachen. En inderdaad als ik iets moet potten is het wel wat lastig om lollige opmerkingen te verwerken :)

Ik moest overigens wel 1,5 dag rusten door onze reünie, maar het was het wel waard!

Ik spreek je gauw wel weer,

8)Arno 8)

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage