Uit het leven van een Krok(ed)je: 2005 Dag 37

zondag 6 februari 2005

2005 Dag 37

Lang niet gelogd dus het dus tijd voor een update want er gebeurt genoeg! Aargh!

Goed, om maar met het nieuwste nieuws te beginnen; DE bruiloft. Afgezien van wat muziek en een geluidsinstallatie mag ik ook onderdeel zijn van de ceremonie door wat te vertellen over Wilco. Hopelijk wordt het een beetje lachen. Ik ben al inspiratie aan het opdoen... Enfin, wie weet maak ik jullie er ook nog wel deelgenoot van. Verder moet de bruiloft op video, de foto's gemaakt en het allerbelangrijkste; ik ben door Wilco gevraagd om zijn getuige te zijn. Wat een eer! Uiteraard heb ik grijnzend van oor tot oor ja gezegd.
Met al die veren m'n reet was het wel weer moeilijk naar huis lopen...

Voor het feest in Nederland wordt het thema; jaren 70. Daar heb ook een flink aandeel in. Dat wordt ook een avond aanpoten! Maar wel leuk. Tussen de trouwerij en het feest moet de video nog gemaakt worden dus het is wel een beetje doorwerken geblazen. Gelukkig kan ik op de laptop editen.

Meer dingen zitten nog in de pijplijn, maar daar is nog niets over te zeggen...

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage