Uit het leven van een Krok(ed)je: 2005 Dag 23 alweer!

zondag 23 januari 2005

2005 Dag 23 alweer!

het nieuwe jaar is alweer 23 dagen oud. Wat gaat dat snel hè?

Werk
Alweer drie weken aan het werk. Dat gaat eigenlijk best wel snel. Je merkt wel dat je minder tijd hebt om te loggen. Vandaar deze inhaalslag. Daar gaat-ie:

Vrijdag
Niet veel bijzonders te melden eigenlijk... Skiën ging redelijk.

Zaterdag
Een niet geplande koffiestop bij D&B en daarna naar de werkplaats. Ik heb vandaa mijn CD Wisselaar maar eens ingebouwd. Ik moet zeggen; hij zit er mooi in. Een foto zal ik er wel even van maken, want ik ben er lang mee bezig geweest en best trots op het resultaat.

Toen ik thuis was snel onder de douche gegaan en op naar Hoorn voor een bezoekje aan Rogier, Lara en Ayla. Ze groeit inderdaad, dus aan die link hoef ik niets te veranderen! Het was erg gezellig en we hebben lekker gegeten!

Vandaag
Vandaag een rustige dag. Van het mooie weer (nog wel) gebruik gemaakt om de buitenlampjes die er al begin december hingen nu eens op te ruimen! Daarna de camera bij Wilco gehaald om de handelswaar te fotograferen. Straks naar Kockengen om een kaartje te leggen.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage