Uit het leven van een Krok(ed)je: 2005 Dag 13

donderdag 13 januari 2005

2005 Dag 13

Nu is het nog niet zo interessant, maar zodra het jaar vordert, tel ik zo de 365 dagen van dit jaar.

Vandaag
Vandaag zo'n dag waarop je de hele dag met één dingetje bezig bent Een storing in een multikabel voor audio in Unit 6. het was en hele strijd. Of zeg maar gerust een helse. Uiteindelijk lag het probleem in het chassisdeel aan de auto, niet aan het kabeldeel. Right.
Uiteindelijk zit alles weer waar het moet. Morgen de andere kabel Hoeplijk zit daar een wat eenvoudiger probleem in...

Johan
Ik zou vanavond eigenlijk met Johan gaan bijpraten, maar hij belde net om vlak voor 5 uur. Vanavond ging niet lukken, een productieserver had de geest gegeven. Dat werd dus een avond doorwerken in plaats van een biertje kopen.

Maar goed hopelijk is het tegen de tijd dat ik dit typ weer opgelost.

Arno
Ik maak me zorgen om Arno. Hij is nu aan het golfen geslagen en rijdt in Smart? Nee toch hè?

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage