Uit het leven van een Krok(ed)je: Vrolijke dagen

vrijdag 31 december 2004

Vrolijke dagen

Het waren vrolijke dagen de afgelopen dagen. Gisteren met Jan en Patrick de scooter voor Patrick opgehaald. Wat was hij blij! Uiteraard mocht-ie er een stukje op rijden. Van Baambrugge naar Abcoude. Leuk. Daarna toch even wat vuurwerk gekocht. Een setje pijlen voor 13,50. Dat leek me ook wel voldoende. Hou ik wel 20 €uro over voor Giro 555.

Dan vandaag; eerst m'n nieuwe laptop ophalen;

en 'm laten installeren. Daarna eten en op naar Hans, want hij ging met een paar andere mannen "knallen" met Carbid. Ik heb de videocamera gehanteerd en zal de beelden op het web zetten. Helaas moeten ze eerst door de PC worden gecaptured, dus misschien duurt het een paar dagen voordat ik ze on-line. Bare with me.

Nu gaan we oud en nieuw vieren. Voor straks; een fijne jaarwisseling.

Tot volgend jaar!!

Ed

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage