Uit het leven van een Krok(ed)je: Werk en introspel

dinsdag 28 december 2004

Werk en introspel

Tussen alle drukte van de feestdagen door ben ik er nog niet aan toegekomen om de mededeling hier op de weblog te zetten dus doe ik het hier maar; vanaf 3 januari begin ik weer met werken!
Ik ga iets totaal anders doen; ga bij United Broadcast Facilities werken als Field Engineer. Dat houdt in dat ik bij storingen aan de apparatuur de eerste ben die het gaat (proberen) op te lossen. Kijk maar eens op hun website waar ze actief mee zijn!

Nog iets; inmiddels staat de satellietontvanger op Radio 2 om de top 2000 te luisteren. Als je van muziek houdt en veel afwisseling daarin dan kan ik je adviseren om ook te gaan luisteren. En het is ook leuk om met een mede muziek freak het Introspel te spelen. Via de link begin je met het Introspel van 22 november. Erg leuk! Volgens Arjan ben ik een wandelende popencyclopedie. Volgens mij valt dat wel mee....

-- Edit --

Arno is al 2 dagen op zoek naar zijn oom die vermist wordt in Thailand na de vloedgolf van tweede kerstdag. De ernst van deze ramp drong pas gisteren echt tot mij door en nog steeds blijft het dodental stijgen. Een kaarsje branden is een druppel op een gloeiende plaat. Beter is het om geld te geven aan Giro 555. Terecht merkt Wilbert op dat zijn problemen hierbij vergeleken niets zijn...

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage