Uit het leven van een Krok(ed)je: Arno, Wilbert, Nikita en meer.

donderdag 23 december 2004

Arno, Wilbert, Nikita en meer.

Arno: "Ultieme solidaire vriendschap is: Samen een burnout hebben en verwerken!" Briljant

Wat mij betreft de spreuk van de dag. Ineens merk ik aan hem dat hij al een eind op weg is om zijn ziekte te accepteren. Dat lees je in zijn teksten aan Wilbert.

De log van Wilbert blijft heftig om te lezen. Vanmorgen lag er ook nog een nachtelijke reactie in mijn mailbox. Zo te zien gaat het met slapen nog niet zo heel goed. Maar het blijft altijd leuk om mail te ontvangen! Wilbert, sterkte en ik blijf je volgen!

Ik vond net bij het langsgaan van m'n "my pictures" folder nog een mooie foto van Nikita, waarvan ik niet wist dat ik hem had:

Tuurlijk krijgen Wilco en Diana 'm ook. Afgedrukt en wel. Ik ben alleen bang dat het voor de kerst niet meer gaat lukken...

Dan nog even een terechte reactie van Gido die mij gisteravond teleurgesteld meedeelde dat-ie het jammer vond dat ik niets over onze uitermate geslaagde skiavond van afgelopen zaterdag heb geschreven. En daar heeft hij gelijk in. Dus, als nagekomen log moet ik het nog even hebben over afgelopen zaterdag.
We zijn met de voltallige squashploeg, aangevuld met een enkele afvallige (Willem Jan) en de partners naar Snowplanet geweest. Zelfs Hans en Elly die beiden nog nooit hadden geskied deden dapper mee. Het was een geslaagde avond waarbij iedereen genoten heeft, ook van de nazit in de "bar". Jammer alleen dat er geen bittergarnituur meer te krijgen was hè Arjan?

In het kader van "Houd jezelf bezig met de kerst" gaan we tweede kerstdag ook nog even lekker een uurtje op de latten staan. (As en ik tenminste)
Hopelijk Loes mee, maar als haar hoofd er niet naar staat omdat haar man Ettoré in het ziekenhuis ligt dan snap ik dat eerlijk gezegd ook wel. Daarmee dwaal ik eiegenlijk weer af naar alle ellendeberichten van de laatste tijd. Hopelijk houdt het een keer op!

Rest mij alleen nog voor de luisteraars van ROSA FM in Abcoude en omgeving een waarschuwing, overmorgen gaan Judith en ik de radiogolven weer teisteren! Uiteraard moet Somewhere down the Crazy river gedraaid worden! Ik neem ook wel wat kerst CD's mee.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage