Uit het leven van een Krok(ed)je: Wilbert

woensdag 22 december 2004

Wilbert

Eerst maar beginnen met de weblog van Wilbert. Geregistreerd ergens aan het begin van deze maand, en ik ben er net op geattendeerd door Arno. Nee, het is op dit moment geen vrolijk verhaal, maar wel heel persoonlijk en (wat mij betreft) goed geschreven. Een binnensmondse vloek moest ik toch wel slaken na het lezen van de Log van Wilbert. Het hele gekke is dat Arno nu zijn beste vriend Wilbert steunt in zijn moeilijke tijd. Heren, ik ben altijd in voor 'n therapeutisch wandelingetje met de hond oid!

Een deeel van de inleiding wil ik hier wel even quoten:

Berichten vanaf een donkere zolder...
--------------------------------------------------------------------------------

Welkom op mijn log...

Deze log is door iemand anders voor mij geregistreerd... in eerste instantie gewoon voor de lol. En ik had eigenlijk helemaal niet het idee er iets mee te gaan doen.

Tot het moment kwam dat ik me met spanningsklachten ziek moest melden... en ineens van alle kanten het advies krijg om zaken toch vooral van me af te schrijven.

Dat schrijven dat doe ik wel 's vaker... En inderdaad helpt 't als je je zorgen en overwegingen aan 't scherm toevertrouwt... maar schrijven alleen voor mezelf dat kan ik niet. Ik heb publiek nodig. En, als je 't tot hier gered hebt... dan ben jij dat op dit moment.

Ik ga proberen hier mijn belevenissen en belevingen door de dag heen te beschrijven. Voorlopig vrees ik dat 't geen vrolijke verhalen zullen worden... al zijn mijn dagen nou ook weer niet helemaal zwart...

De zaken zoals ik ze hier beschrijf zijn zoals ik ze beleef, zoals ik ze voel. Dat betekent dat dit niet een objectieve beschrijving is van de werkelijkheid, het is mijn kijk daarop... Als je je dus mocht herkennen (of niet dus) of iets recht zou willen zetten... Reageer. Je weet me te vinden.

Ga zelf maar kijken. En, hij heeft echt schrijftalent!!

Over mijn eigen "problemen" heb ik niet echt gemeld de laatste tijd, maar hierbij volgt dan de wiedergutmachung. (Ik kijk teveel Duitse TV de laatste tijd)

De sollicitatie bij Info Technology is tot groot verdriet van mij en Maurice helaas op niets uitgelopen. Jammer.
Net toen ik besloten had om een totaal andere weg in te slaan kwam er afgelopen vrijdag een telefoontje van een andere potentiƫle werkgever in de ICT die toch met mij wilde praten. Ik ga vanmiddag daarom naar Almere en moet daar om 5 uur vanmiddag zijn Is dat slim?? (Wilbert, Arno en andere Youp fans snappen dit wel) Ik zal maar op tijd weggaan...

Op mijn top kon ik op een goed moment ineens kiezen uit drie werkgevers. Snap je toch ook niets van, eerst geen reactie, en dan ineens een heleboel tegelijk! Schiet mij maar lek! Nou ja, als ze dan na een aantal hoopvolle gesprekken toh om uiteenlopende redenen afvallen, dan schiet het ook niet op!

Verder ben ik deze week nog twee keer in Utrecht geweest. De eerste keer met jan en toen gisteren ook nog even met Patrick. Ik denk dat Jan nu z'n schuur moet gaan uitbouwen. Daan is een skelter rijker (een echte Mammoet!), en Patrick heeft tot de aankoop van deze Aerox

besloten. Het kwijl liep bijna uit zijn bakkes bij de aanblik van de scooter, en de rest van de middag had-ie zo'n niet van zijn gezicht te meppen grijns. Nu moet-ie alleen nog een paar maanden wachten tot-ie erop mag rijden...

Dat was het weer voor vandaag, ik ga mijn links aanpassen en kijken hoe de verbouwing bij Martin vordert.

O ja, mocht je in de buurt van Abcoude zijn deze kerstdagen, draai dan je radio richting 107.6 FM, onder voorbehoud zijn Judith en ik daar van 2-4 te horen met een reĆ¼nieuitzending van Tweetijd! Ik ga het MD'tje met de vormgeving maar eens zoeken...

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage