Uit het leven van een Krok(ed)je: Nieuwtjes

vrijdag 3 december 2004

Nieuwtjes

Eerst maar eens over de zoektocht naar werk;
Afgelopen dinsdag gesprek gehad met een W&S bureau over een baan als service manager bij een automatiseringsbedrijf in Amersfoort. Goed gesprek geweest. En het was maar goed dat het daar (in Nieuwegein) geen betaald parkeren was want dan had ik mooi zomaar voor een uur te weinig betaald! Uiteindelijk stond ik na bijna twee uur praten weer buiten! Het was een goed gesprek, en mijn gegevens liggen nu bij de potentiële werkgever. Nu is het even afwachten.

Verder is er ook belangstelling vanaf Maurice zijn werk. Daar heb ik volgende week een gesprek. Maurice heeft daar al het nodige "voorwerk" gedaan. Ook dat zou wel bij me passen.

Als er weer wat te melden is dan lees je het natuurlijk hier.

Gisteren met Opa (van Astrid) naar het ziekenhuis geweest. De uitslag van de Geriator was goed: all systems OK! Keurig als je 80 bent. Er komt nog wel een MRI scan en voor de vergeetachtigheid een bloedverdunnertje, maar de dokter is erg positief. Volgens mij was Opa zelf ook wel opgelucht. Da's mooi.

Sinterklaas komt eraan, en ik moet nog aan mijn surprise gaan bouwen. Ik heb hem gelukkig al afgetekend en moet dus eigenlijk nog met de zaag aan de slag. Dat ga ik zometeen doen. Dan moet ik ook nog even de bolletjes bestellen bij de Bakker en de winterpret bij Gerritsen afmelden.

Gisteren had ik een half uurtje over en heb ik de koppen van dit appraat schoongemaakt:



En hij speelt weer!! Er zat gewoon een laag van 2 mm prut op!

Helemaal snappen doe ik het nog niet. gisteren zat er jengel in vandaag speelt-ie prima! En voor Wilco is het ook wel leuk. De band die ik er nu in heb zitten staat helemaal vol met Deutsche schlagers! Ach ja, Schönes bleibt!

1 reacties:

Op 13 december, 2004 22:28 , Blogger m@rtin zei...

Hé Ed, wat was de uitslag van het gesprek? En bij Maurice?
Dank je voor de link naar ,mijn verbouwing. Na 19 dagen drogen vandaag eindelijk weer actie van de muurvarkens die overigens wel erg hard (en mooi) werken.

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage