Uit het leven van een Krok(ed)je: Maandagmorgenbericht

maandag 15 november 2004

Maandagmorgenbericht

Het is toch altijd fijn als mensen meekijken met je. Zo kreeg ik zaterdagmorgen een SMS'je van Martin die ondanks alle verbouwstress toch nog tijd heeft om in de krant te kijken en mij 'n SMS'je te sturen. Met zijn oren gaat het gelukkig ook weer wat beter.

De zaterdagmorgen druk geweest bij Wilco om o.a. de afdekplaatjes e.d die bij de schakelaars horen te monteren evenals het laatste deeltje noodverlichting.

Daarna met As samen naar Breukelen om met Michèle, Jesse, en Arian naar de intocht van Sinterklaas te gaan kijken. Weliswaar natgeregend, maar ook nog een aantal oude en minder oude bekenden tegengekomen Ik noem in volgorde van niet gezien Maurits Cuppens ("Cup") Erik van den Berg ("Chauffeur, nog twee pils hier") en Edwin ("Bull Systems") Brok. Allemaal kinderen, allemaal wonen ze in Breukelen en allemaal moesten ze natuurlijk naar de intocht van Sinterklaas. Duidelijk.

Ondertussen Wilco nog getracht een poets te bakken met zijn nieuwe auto die hij vandaag gaat ophalen. En aangezien hij vandaag jarig is ligt er een mooie strik op zijn nieuwe auto.

Gisteren de site van diezelfde Wilco aangepast voor 800*600. Nu alleen nog even on line zetten. Verder muziek gehaald voor aanstaande vrijdag.

Verder niet zoveel te melden. Ik zit eiegenlijk op een telefoontje van Bobby en meneer Kramer te wachten. Ik denk dat ik maar *21 doe en ff taart ga eten...

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage