Uit het leven van een Krok(ed)je: Weekoverzicht

zaterdag 30 oktober 2004

Weekoverzicht

Ja ja ook op deze weblog nu eens een heus weekoverzicht.

Maandag :
Eerst maar een sollicitatie verstuurd. (De zoveelste) Iedereen die er verstand van heeft zegt dat ik zo weer aan de slag ben. Alle afwijzingen zeggen mij voorlopig nog iets anders.
Dinsdag:
De "Peu" glimt weer. Goed, het kost een uurtje of wat werk, en een zooitje poetsmiddel, maar hij is weer mooi zwart.
Woensdag:
Niet zoveel gedaan. Banen gekeken en CD's gebrand. Bal gegooid voor de hond.
Donderdag:
Opnieuw naar Gerritsen. Ik zit nu in de garantieregeling. Samen gaan we voor mij een baan zoeken die echt bij mij past. Meteen de arbeidsmarktmiddag meegepakt.
Vrijdag:
Eerst met de hond van Opa en Oma (Denneappel) naar de dierenarts en 's avonds naar Bløf samen met het Metropole Orkest in de Heineken Music Hall. Er was een live uitzending voor Radio 2 en het concert werd ook opgenomen om te worden uitgezonden op 23 december bij de NPS.
Een goed concert. Jammer dat we niet nog even een nazit hebben gehouden met de hele groep...
Zaterdag:
Kadootje gekocht voor Jan die morgen zijn verjaardag viert. Telefoon opgehaald. CD'tje van Zucchero gescoord. Mail gecheckt. Nu ga ik wat drinken.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage