Uit het leven van een Krok(ed)je: Over telefoons, Slotruiters en de "wok"

maandag 25 oktober 2004

Over telefoons, Slotruiters en de "wok"

Vrijdag m'n "wok" opgehangen. De ontvanger kan nu dus een echt voorbereide winterslaap houden. Verder moet ik jullie bij het ontplooien van dergelijke activiteiten wijzen op deze website: www.abcoelectrics.nl. De goederen, service en prijzen zijn echt prima. Ik zal nog een foto maken van het eindresultaat. Er is nog ruimte voor een tweede "wok" en een FM antenne. Het begin van Goodbye UPC!?!?

Nu moet ik alleen nog ff sparen voor een Pace Puma (kwijl kwijl)


Eergisteren (zaterdag dus) naar de Slotruiters geweest voor hun Jublileumfeest. Het feest was gezellig. Toch heb ik wel een paar kanttekeningen: Parkeren voor gasten was zaterdagmiddag niet mogelijk. Dat kon alleen op het terrein van TBA in Baambrugge. Een betere oplossinge was het geweest om de gasten de keuze te laten en de eigen leden te vragen om zoveel mogelijk met de fiets te komen of elders te parkeren.
Verder vind ik het kwalijker en een gemiste kans dat er geen gebruik werd gemaakt van de mogelijkheden van de eigen site van de Slotruiters en de mogelijkheid om publiciteit te genereren met en via internet.
Positief: het feest was geweldig en van "Slokruiter" kwaliteit! Goed dus. Ook de fototentoonstelling in de kantine hebben wij aandachtig bekeken. Hulde, pluim enzovoort aan degenen die dit hebben samengesteld. Ik moet nu wel achter een afdruk van de foto van mijn vader en Henk Lemarchand aan.

Nagekomen bericht: Hier komen nog wat foto's:



Gisteren zijn we eens naar de Utrechtse bazaar geweest. Daar een DVD, CD doosjes, een trui en een wierook houder gescoord. Daarna nog even twee nieuwe DECT telefoons opgehaald in Den Haag. Op zijn allerzachtst gezegd blijft het geen hobby van mij om daar te zijn......

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage