Uit het leven van een Krok(ed)je: Weinig nieuws/allerlei

zaterdag 16 oktober 2004

Weinig nieuws/allerlei

Weinig te melden vandaag. Slechts een fotootje van een berg in Italie die langzaamaan steeds witter wordt.

Ik hoop op een goede winter ook in Nederland. Over een week of 2 gaan de auto's op winterbanden en laat dan de sneeuw maar komen!! Ja ja!!
Hopelijk ben ik snel weer aan het werk zodat we wat centjes hebben om de latten weer eens op échte sneeuw te leggen.

Verder mailde Martin mij, en vertelde mij over zijn verbouwing. Wat een lief klein heimachientje!

Volgende week gaan we weer eens een bakkie doen. Ander nieuws; Mike gaat naar de NEM. Gefeliciteerd!

Vandaag ga ik verder niet echt actief doorbrengen. Vanmiddagh nog een karretje meuk voor m'n zus wegbrengen en wat eigen afval weggooien..

1 reacties:

Op 18 oktober, 2004 23:13 , Blogger m@rtin zei...

Het lijkt misschien een lief klein heimachineintje. De heren vertelde me dat de klus voor ons konden ze niet door het achterpad. Het alternatief was door het huis (Ja, door de voordeur naar binnen en via de achterdeur weer naar buiten!) met dit "lief klein heimachientje".
Niet uit mijn duim maar echt de waarheid. Na ons gingen de heren naar een klus in waterland waar ze onder een bestaand huis gingen hei-en. Dan staan ze dus IN je huiskamer met dit heimachien.
Lijkt me niet best voor het parket zeg maar!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage