Uit het leven van een Krok(ed)je: Wederom lachen om Arno

dinsdag 21 september 2004

Wederom lachen om Arno

Hahaha!! Een schrijftalent is die Arno toch zeker wel. Ik ben lid van het selecte gezelschap dat zijn schrijfsels mag lezen.

Och het gaat best.. nu vooral, want naast die PS2 die ik al had (doe ik geen bijna geen fuck mee, ja Jeffrey zo nu en dan) heb ik ook maar even die XBOX gekocht met mijn airmiles.. 15000 airmiles et voila u heeft een xbox. Helaas geen games bij het pakketje.. enfin.. 2 games GEKOCHT ja ik moest ook effe raar kijken toen ik dat deed. Maar wel gave games.. Need for Speed Underground! Wauw! Daar kan Playstation 2 nog wel wat van leren.. daarbij is het ombouwen van een xbox 30 tot 40 euries en een ps2 vanaf 40 t/m 225,-- euries! Afhankelijk van de chip of je cd-r en/of dvd-r wilt gebruiken enzo.. absurd dus..

Lachen om zijn mailtjes. Misschien een carriere als schrijver?

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage