Uit het leven van een Krok(ed)je: The day after...

maandag 27 december 2004

The day after...

Tweede kerstdag

Na het schrijven van de vorige post ben ik naar Wilco gegaan om de foto's van zijn camera af te halen. Dat had nog wel wat voeten in de aarde, maar het is uiteindelijk toch gelukt met een deel ervan. De foto's zal ik even op de juiste plaats bij de diverse posts zetten. Daarna zonder camera naar Spaarnwoude in de Volvo van Ettoré die er hopelijk snel weer zelf mee kan rijden.
Toch vreemd, zo'n Zweed, die zitten veel hoger dan mijn eigen auto, dus de eerste kilometers had ik echt het gevoel dat de stoel lager moest. Dat had ik ook al tijdens een proefrit met een Saab 900 afgelopen zomer. Later ging het wel wennen en zat het op zich wel prettig. Straks ga ik weer met mijn eigen auto op pad, ik zal je wel laten weten wat ik prettiger vind.

Het skiën was lekker, Loes kon het ook nog goed ondanks 5 jaar onthouding. Jammer was alleen dat er zoveel idioten zonder het geringste beetje beheersing van het skiën en hun eigen snelheid, toch meenden in Schuß naar beneden te moeten. Bij gebrek aan remmen laat je je dan gewoon aan het eind van de piste gewoon op de grond of een paar mede skiërs vallen? Zulke mensen bezorgen jou een gebroken been! Zij mogen dus wat mij betreft in dezelfde gevarencategorie vallen als zondagsrijders!
Van de horecavoorziening in Snowplanet werden we ook niet echt warm, dus na lang wachten moesten we ons haasten om op tijd bij Petra te zijn. Inclusief tafel.

**Vervolg**

Bij Petra aangekomen nu eens niet aan de bo-co, maar net als de rest van de skiploeg aan de rosé. Is ook wel eens lekker. Tussendoor een spa'tje omdat ik die rosé zo droog niet weg kon krijgen. De avond was gezellig zo met z'n allen . Degene die na een bezoek bij Frits en Petra klagen dat ze iets tekort zijn gekomen hebben niet goed voor zichzelf gezorgd.

Maandag
Maandag eerst maar eens een stukkie op de log geschreven, en daarna naar Arjan en Caroline om even een WiFi test te doen. Test geslaagd, ADSL werkt. Helaas geen foto's maar de meterkast van Arjan ziet er netjes uit, neem dat maar van mij aan. Daarna eigenlijk niets nuttigs meer gedaan behalve de foto's van eerste kerstdag die ik bij het verhaal heb gezet.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage