Uit het leven van een Krok(ed)je: Morgen uitzending

vrijdag 24 december 2004

Morgen uitzending

Morgen de speciale Tweetijd kerstuitzending en ik ben bang dat ik het MD'tje met de "Tweetijd" vormgeving niet meer heb... Dat is wel vervelend, ik had natuurlijk graag de oude tijden laten herleven! Dat gaat nu niet meer lukken. Ik heb dus de beide kopiën aan mijn opvolger gegeven en het programma is reeds lang overleden dus van die MD's zal ook wel geen spoor meer te vinden zijn.

Maar ik verheug me er wel op. Zoals beloofd moet ik "Somewhere down the Crazy River" van Robbie Robertson meenemen op een CD omdat ik niet zeker weet of we 'm van plaat kunnen draaien. Voor de nieuwsgierigen; een livestream is er helaas (nog) niet, maar ik zal een MP3 maken van de uitzending, zodat die later te downloaden is voor degenen onder jullie die dat leuk vinden. De rest van de muziek kan ik moeiteloos uit eigen collectie halen en dus ga ik zo een (dubbel) CD branden met daarop de volgende juweeltjes; (Uiteraard ontbreekt bij deze de motivatie natuurlijk niet)
A: Jon Anderson & Vangelis - I'll find my way home. Vanwege dat het wel een mooi nummer is en ik anders wéér bij "The day before you came" van Abba aankom.
B: Blof - Holiday in Spain. Omdat ze goed zijn en dit een mooi nummer uit 2004 is.
C: The Cardigans-- Erase en Rewind. Gewoon omdat ik het een mooi nummer vind!
D: Roger Daltrey - Giving it all away.
E: E.L.O. - Mr Blue Sky. Staat als een huis.
F: René Froger - Bloed Zweet en tranen. Inspirerende uitvoering!
G: Googoo Dolls - Iris. Eenvoudig en mooi.
H: André Hazes - Zij gelooft in mij. Het ultieme Hazes nummer maar ook de ode aan zij die in mij gelooft...
I: Isley Brothers - Summer Breeze. Omdat het ook weer zomer wordt.
J. Michael Jackson - Heal the world.
K: Alicia keys - You don't know my name.
L: Lange Frans en Baas B. - Zinloos. Rap, en met een hele vette boodschap!
M: John Miles - Music. Over 40 jaar nog goed!
N: No Doubt - It's my life. Deze of die van Talk Talk; het maakt mij niet uit!
O: Olive - You're not alone. Fijn als je dat gevoel niet hebt.
P: Pieces of a dream - Warm Wheather. Lang naar gezocht en eindelijk gevonden!
Q: Queen - Radio Ga ga.
R: Robbie Robertson - Somewhere down the crazy river.
S: Simply Red - Fake.
T: Texas - Inner Smile. Herinneringen aan een goede skivakantie.
U: U2 - One. Hun beste liedje wat mij betreft.
V: Gino Vanelli - Lady.
W: Barry White - You're the first the last my everything.
X: -- sla ik maar even over--
Y: Paul Young - Come back and stay.
Z: Zucchero - Il Volo. Mooi mooi mooi!!! En hij is zó goed!!

Het probleem; het is een tikkie teveel voor twee uren ben ik bang...

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage