Uit het leven van een Krok(ed)je: 2005 Dag 5

woensdag 5 januari 2005

2005 Dag 5

Gisteren
Gisteren een "gewone" werkdag. Omdat het rustig is, is er in ieder geval tijd om me een beetje bekend te maken met de dingen die ik nog niet weet. Dus op naar Unit 3 voor een uitleg van de indeling van de wagen, en meer in detail de uitleg van de werking en bediening van het routeren van de diverse audio en video signalen in de wagen. Daar ging het namelijk om; de routering kan per klus worden opgelagen in een (Windows 98) PC maar tussentijds bedienen gaat via een PC te omslachtig. Daaro zitten bij elke desk (er zijn er 4) een aantal panelen om de diverse signalen te leiden. Ook hier in het geval van het paneel voor de Tape operator (om het maar zo te noemen) waar de in- en uitgangen van de diverse Beta, VHS en DVD recorders worden geregeld. In die panelen zitten schakelaars om tussentijds wijzigingen te kunnen aanbrengen. Ik kan me er ietrs bij voorstellen dat dat nodig is. Die schakelaartjes worden na verloop van tijd een beetje brak. Mijn taak; de panelen uitbouwen, in de diverse panelen de minder goed werkende schakelaars vervangen en de panelen weer terugbouwen in de auto.

Vandaag
Straks de PC's uitzetten en naar Amsterdam om samen met Leon de Avid set op te bouwen. Dan naar Hilversum, want naar verwachting duurt dit zeker niet de hele dag.

Arno
Wil graag met een aantal mannen van Bull en een enkele Ex-Bull'er (ik dus) gaan poolen. Leuk idee. Ik zal straks eens terugmailen, want er rollen al data om af te spreken over het scherm.

Johan
Gisteren ook gemaild met Johan. We gaan in Hilversum een borrel drinken en een happie eten om eens lekker bij te praten. Is ook al weer een flinke tijd geleden.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage