Uit het leven van een Krok(ed)je: 2005 dag 2

zondag 2 januari 2005

2005 dag 2

Morgen weer aan het werk!
Raar gevoel, om te weten dat ik morgen weer aan het werk kan. Wederom zeg ik een mij vertrouwde wereld (een beetje) vaarwel om iets totaal anders te gaan doen. Spannend dus, en ik weet totaal niet wat me te wachten staat. Ik laat het dus maar over me heen komen en ga proberen om hier elke dag te loggen hoe het gaat. Hopelijk gaat me dat lukken.

Arno
Er staat een foto van zijn auto op zijn weblog, dus ik denk: goh, zou-ie hem gewassen hebben?

Jammer dat ik op zijn weblog niet kan reageren. Daar moet je een account bij www.web-log.nl hebben. En dat heb ik niet en dat wilde ik ook zo houden, één weblog is al genoeg werk.

Carbid schieten
Hans stuurde nog een nagkomen verslag over het carbid schieten van afgelopen oudjaarsdag :
Hé Eddie

Veilig en ook nog op tijd thuis gekomen?
Voor het echte spektakel ben je te vroeg naar huis gegaan.
Frank en mijn persoontje waren na de breek goed in vorm.
Zelfs zo goed dat er telefoontjes binnen waren gekomen over geluidsoverlast.
Wij waren ons echter van geen kwaad bewust.(de schatjes)
Omdat de mensen toch klaagden hadden we samen met Nicky nog een toetje.
Dit toetje bestond uit een zeer geslaagde knal van drie melkbussen op een
rijtje.
Toen kwam er iemand het land in die wij herkenden als die lul van Limburg
die een paar
huizen verder woont.
Na een zeer korte woordenwisseling scheiden onze wegen weer en zijn wij
allen vredig naar huis vertrokken.
Alwaar onze Elly een heerlijk pannetje met erwtensoep had klaar staan.


Dat is dus nog even gezellig geweest. Jammer dat ik te vroeg ben weggegaan. Nu alleen nog het filpmje digitaliseren

3 reacties:

Op 02 januari, 2005 20:25 , Anonymous Anoniem zei...

Hé Ed,

Allereerst de beste wensen voor 2005 voor jou en je familie. En heeel veel succes morgen in je nieuwe baan!

Enne... Arno had z'n auto niet gewassen hoor... het is een archieffoto. 't apparaat kwam vers bij de spuiter vandaan!

Groet!

Wilbert

 
Op 03 januari, 2005 14:18 , Anonymous Anoniem zei...

Sssst Wilbert! Niet verklappen! ;-)

Maarre het klopt wat Wilbert schrijft. Ik heb wel een krasje wat niet meegespoten was op de plastic voorspoiler weg ge-edit in photoshop ;-) Had ik ooit eens met een hogedrukspuit weggespoten. (Hoge drukspuit met chemische troep van het bedrijf Brush HMA)

Gaat je goed.

Arno

p.s. Ja en van dat nieuwjaars gezeik doe ik niet aan! je kent me he!

 
Op 04 januari, 2005 13:00 , Anonymous Anoniem zei...

Hoi Eddie,

Leuk zeg om jou site te lezen... Carbid schieten was lachen he! En de foto's zijn leuk... we wachten nu op spanning op de video beelden!!

Groeten Anja
(dat typetje die elke keer omdraaide voor de camera!!) ;-)

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage