Uit het leven van een Krok(ed)je: 2005 Dag 17

maandag 17 januari 2005

2005 Dag 17

Chinees
Zondagavond weer héérlijk Chinees of eigenlijk Cantonees gegeten. In restaurant Lucky Garden in Zuid-oost. Een aanrader. En mag ik je dan gerecht 242 aanbevelen?? Jummie jummie jummie! En het mooie was; geeneens een bek als een gympie van de knoflook de volgende ochtend.

Maandag
"Not a busy day at the office" zullen we maar zeggen. Het is nog steeds niet druk, maar er gebeurt altijd wel iets. Vandaag ook weer. Plots moest er een auto naar Bruneck, Südtirol, Italië. Ik had zo mee gewild...
Mijn bezigheden waren divers; eerst een aantal kappen op lenzen (echt van die hele grote) vastgezet. Makkelijk klusje. Daarna nog even gestoeid met een mengtafel waar helemaal niets mis mee was!
Vanmiddag nog geconstateerd dat het voor een TV die als monitor dienst doet ook handig zou kunnen zijn als de toetsjes op het apparaat werken. Een of andere slimmerik heeft ze in een vlaag van goedheid eruit gehaald. Helaas hadden we ze niet zo liggen, dus er moet eerst eens even gepraat worden of we nog op zoek gaan naar de bewuste schakelaartjes. het ruimde weer lekker op buiten de TD.

Jamie Cullum
Net even de "CD" van Jamie Cullum aangezet. Man, dit is een van de beste downloads die ik ooit gedaan heb. Gauw op een audio CD zetten voor in de auto. O nee ik heb 'm bij Bart meegenomen. Nou ja, dan heeft hij 'm voor me gedownload... Ook goed!

PC perikelen
Bij Petra en Patrick even de PC nagekeken. De driver van de videokaart vervangen, een scan op spyware gedaan, en een checkdisk. Het zal wel een keer een actie "aan de slag met installatieCD's" worden. Mocht iemand nog een baan voor Petra hebben, je kunt je bij mij melden!

Wilbert
Goed om te horen dat het met Wilbert wat beter gaat. Hopelijk wordt het met hem niet zo'n lijdensweg als met Arno. Gezien de hulp en de onmiddelijke inschakeling van het hele leger van artsen en Psy's lijkt dat in ieder geval beter te gaan.
-Edit- Lees net dat Wilbert een heel raar angstgevoel had. Te vroeg gejuicht?


0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage