Uit het leven van een Krok(ed)je: 2005 Dag 25

dinsdag 25 januari 2005

2005 Dag 25

Sneeuw en de Nederlandse automobilist...
Vannacht heeft het weer gesneeuwd. Weer een dag waarop we bijna stapvoets over de N 201 mogen sukkelen richting werk. Ik merk dat ik op de winterbanden een stuk meer grip heb op deze winterse omstandigheden. Jammer dat niet meer mensen de voordelen er van inzien. Misschien dat dat kan helpen om je wat zekerder op de weg te voelen als het weer slecht is. Dat kan misschien helpen om het fileleed te verhelpen op dagen zoals gisteren. Maar ja... Ons ben zuunig hè?
Dus mag er vandaag weer een beetje doorgereden worden ja?

Zweden
Wat houdt de gemoederen nog meer bezig? Welnu, de reis naar Zweden en voor mij hoe de muziek te verzorgen zonder een bus vol meuk mee te moeten nemen. Dus; de laptop mee! Daarnaast zorg ik ook voor een setje compacte luidsprekers en een microfoon. Allemaal nog wel te doen denk ik... Op de laptop staat inmiddels BPM Studio Professional 4.9 met dank aan Arno.
De reis er naar toe doen we via de boot van Kiel naar Göteborg, iets (een paar euro's) voordeliger en een stuk relaxter.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage