Uit het leven van een Krok(ed)je: 2005 Dag 40

woensdag 9 februari 2005

2005 Dag 40

Het lijkt erop dat ik meer log dan Arno en Wilbert. Stilte bij de mannen!

Ik ga vrolijk door, soms met echt nieuws, soms met losse gedachten. Zo kwam ik dit tegen en dat is misschien iets voor Hans B. om de rit die hij in juni door het Zweedse land gaat maken te filmen? Leuk voor de videofanaten onder ons...
Check ook de filmpjes op de site. Misschien maar bestellen?

Met dank aan Hans P. voor de link.

Overigens staat Famous last words van Tears fo Fears on line. Dit heeft natuurlijk te maken met mijn post van vorige week zondag.

Verder weinig te melden...

1 reacties:

Op 10 februari, 2005 21:15 , Anonymous Anoniem zei...

Hi Venz!

Het is inderdaad een tijdje 'stil' geweest rond mijn persoontje. Ik had het nl. erg druk met mijn pc-pretpark.. ja lees de log maar zou ik zeggen. 6 a4-tjes vol!!!

Betreft Wilbert.. Hij heeft dus even een korte pauze ingelast, want die weblog begon al aardig op werken te lijken en dat mag hij juist nu niet doen. Wilbert moet lekker rustig blijven en genieten van de rust die hij middels een pilletje krijgt.

In elk geval gaat het vrij goed met Wilbert, maar zoals bij een burnout hoort, heeft ook hij nog wel eens een derpressed gevoel en het weer helpt hem de laatste weken ook niet bepaald.

Maar goed, mijn telefoon doet het nog steeds en je kunt me nog altijd bellen he!? Vandaag nog even met Niels gebabbeld en die had al een lange tijd niets van je gehoord. Ja, ook jij hebt het natuurlijk erg druk. Nu vooral gezien je pas bent begonnen bij je nieuwe werkgever.

Enfin, ik zou zeggen, tot BEFS!

Arno

p.s. BEFS = Bellen, E-mailen, Faxen, SMS-en (Nee ik doe niet aan MMS en/of Wappen!)

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage