Uit het leven van een Krok(ed)je: Van alles en nog wat

zaterdag 9 april 2005

Van alles en nog wat

Arno
Gisteren belde Arno nog even vanaf Schiphol. Hij ging onderweg voor een welverdiende vakantie naar Thailand. Uiteraard heb ik hem persoonlijk nog even veel plezier gewenst. Later kreeg ik nog twee SMS'jes van 'm, hij leek me wel tevreden met het reisgezelschap in het vliegtuig.

Vandaag
Een losse flooder dag eigenlijk, ik ben net terug van Dirk en Bart. Even koffie gedronken en een beetje bijgekletst. Ook over vanavond. Bart en ik gaan draaien. In The Tumult. Gelukkig is het op een faut feest, dus daar passen we wel bij...
Voordat dat losbarst eerst even langs de Slotruiters. Ook daar mag ik muziekjes starten, maar dit keer ten behoeve van de donateursavond. Daarna nog even napraten met Hans.

Morgen
...komen Marinus en Carola langs. Gaan we meteen weer even voorbespreken voor de vrijgezellen festiviteiten die we voor Wilco op poeten aan het zetten zijn.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage