Uit het leven van een Krok(ed)je: "Einde arbeidsovereenkomst"

donderdag 7 april 2005

"Einde arbeidsovereenkomst"

Via de weblog van Martin vernomen wat ik eigenlijk al wist; Martin gaat na 8 jaar Bull verlaten. Voor mij, beste Martin, komt dat niet als een verrassing. Ik weet dat je al langer om je heen aan het kijken was. Alvast gefeliciteerd! Uiteraard zullen wij er binnenkort het glas over heffen...

Overigens moet ik ook Niels hier feliciteren. Hij heeft ook de stap genomen en gaat Rogier, Frank, en meerdere ex-Bull'ers achterna naar Ordina. De vraag is nu; wie volgt?

Misschien is 't wel grappig om de groep van vorig jaar eens in een lijstje te zetten en achter elke naam te vermelden of deze persoon nog wel bij Bull werkt. Zal wel een verrassend lijstje worden. Inmiddels heb ik al een ex-Bull groep in MSN Messenger, dus ik bedoel maar

En als Arno dit leest; fijne vakantie! Kunnen we nog logs vanuit Thailand verwachten?

1 reacties:

Op 08 april, 2005 10:31 , Blogger m@rtin zei...

Zeg Ed, hoezo zluit je af met"...als Arno dit leest prettige vakantie ..."
Ik vraaag me af of na jouw verhandeling over Servicedesk medewerkers die al of niet nog bij Bull in dienst zijn, iemand uberhaupt nog een gezellige vakantie tegemoet gaat. tenzij je natuurlijk een business in het warme Thailand gaat opzetten en plannen aan het maken bent om voorgoed weg te blijven!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage