Uit het leven van een Krok(ed)je: Voor de lezers

donderdag 28 april 2005

Voor de lezers

Ik zie het sommigen van jullie al denken; beleeft die Ed nou helemaal niets??
Wel hoor, dus hier gaat-ie weer!

Arme Frank
Gisteravond weer, zoals elke woensdagavond op de squashbaan gestaan. Natuurlijk moest ik het tegen gerenomeerde kanonnen als Wilco en Remco afleggen. Maar van Frank heb ik weer eens alles gewonnen. En Frank weet dat het ook zomaar anders kan zijn. Deze week was mijn week zullen we maar zeggen. Volgende week geen squashperikelen want...

Bevrijdingsdag
Vanwege bevrijdingsdag in Baambrugge wordt het bevrijdingsvuur gehaald in Wageningen. Ik RIJD mee als chauffeur in een begeleidingsauto van Wageningen terug naar Baambrugge. As zit naast me met haar EHBO koffertje op schoot. Jammer genoeg is er geen website van de oranjevereniging, anders kon ik die nog even linken.

Lois Lane

Vandaag weer binnen de poorten van het gebouw, dat op de Havenweg gekscherend "de Rots" wordt genoemd; Monique en Suzanne Klemann, beter bekend als Lois Lane. Ik weer eens een briljante binnenkomst. "Goedemiddag" roepen terwijl het net 11 uur is. Heel goed Ed! Die handtekening heb ik maar niet meer gevraagd.
Wellicht is het vanavond te zien op RTL Boulevard? Niet ik, maar de dames. En die zijn een stuk prettiger om naar te kijken, nietwaar heren? Eventjes voor de freaks, de set waarin is gedraaid is Digi 6. Het is maar dat je het weet... Overigens, als je op de achtergrond een monitor uit ziet staan met de stekker ernaast, da's mijn inbreng in het onderwerp!

Bart
Die Bart! Belde me dinsdagavond op. "Je moet zo even naar Nova kijken!" Wist ik veel dat hij in dit onderwerp ruimschoots met vrouw, kinderen en au-pair in beeld was? Stom dat ik geen VHS'je heb mee laten lopen!
Enniewee, hier is het onderwerp terug te vinden.

Hits
Martin maakt zich zorgen over de wedstrijd die op 1 mei start. Volgens mij is dat niet meteen nodig, we hebben de prijs toch nog niet vastgesteld. Fles wijn doen?

Zeemeeuwmanagement
Onlangs laten vallen bij Martin, de kreet Zeemeeuwmanegement. Briljant. Zeker als je 'm hoort met een Gronings accent . Dank je wel Petrick! (en nee, da's geen spelfout)

Wachten
Ondertussen zitten we nog steeds te wachten op de test van 2 GB geheugen. dat duurt best lang.
Gelukkig is de 1 Gb uitbreiding voor SBS binnen! Judith, binnenkort kom ik op de koffie!

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage