Uit het leven van een Krok(ed)je: Feestje?

zondag 17 april 2005

Feestje?

Zaterdag, overdag
Gisteren de hele dag aan het werk geweest. Want ja, dat kón echt niet op een andere dag. Nou ja, dan moest dat maar. Tussendoor (terwijl ik net lekker de gang had)nog even naar de Naarderweg gereden voor een vermeende storing. Om half 6 thuis en inbad geweest. Lekker, in mijn joggingbroek op de bank dacht ik nog....

Zaterdag, avond
Na het eten weer teruggestrompeld naar de bank... Totdat de telefoon ging. Wilco; hij zat "in de noordoostpolder" en kreeg een "alarmmelding" van de zaak. Of we even wilden gaan kijken. Ja hoor. Maar dan wel even met z'n tweeën. Prima. Klompen aan, jas aan en in de auto. Astrid zou wel rijden. Gelukkig wel achteraf...

De hoek om rijdend op de Hollandse kade vielen me drie dingen meteen op. De verkeersbordjes met "ED 40", twee mensen langs het pand om de hoek, eentje voorzien van een camera, de ander heet Ruizendaal van achteren...

Binnenkomend was de hele werkplaats leeggemaakt, en volgezet met allemaal vrienden en familie!
En dan in m'n joggingbroek iedereen handen geschud en de dames natuurlijk gezoend.
Dat duurde sowieso al een half uur geloof ik. Even gauw een metamorfose gedaan en toen gefeest!! Gek gedaan, gedanst, gepraat, van alles. Natuurlijk zijn er enorm veel foto's gemaakt, die zal ik hier en op een aparte pagina allemaal bereikbaar maken.

-------------------------------------------------------------------------------
Intussen staan er al wat foto's on-line, die vind je hier.
-------------------------------------------------------------------------------

Iedereen die er was; ontzettend leuk dat jullie er waren!!! Zoveel mensen die een surpriseparty voor je voorbereiden, zoveel mensen die komen, gewoon geweldig!

Het mag duidelijk zijn dat ik mijn quality time op de bank vanavond aan het inhalen ben...

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage