Uit het leven van een Krok(ed)je: Hitcounter/Ferrari/Felicitaties

zondag 24 april 2005

Hitcounter/Ferrari/Felicitaties

Dan maar eens tellen
Ik hoor van zoveel mensen die mijn log lezen, dat ik nu maar eens een tellertje geplaatst heb. De opmaak is nog niet zoals-ie zou moeten zijn, maar hopelijk komt dat binnenkort helemaal goed. Hopelijk stijgt het getal binnenkort naar ongekende hoogten. ;-)

Ferrari
Zojuist weer een mooie race gezien van Michael Schumacher! Tactisch blijven ze toch wel sterk daar bij Ferrari. Nu ook weer. Zou Arno de race ook gezien hebben?

Felicitaties
Drie jarigen vandaag; Op volgorde van alfabet: Arjan, Hans en Marc. Allemaal van harte gefeliciteerd. Wil je overigens op de "Ed 40" fotosite terecht komen, klik dan op het Ed 40 bord.

2 reacties:

Op 25 april, 2005 09:36 , Blogger m@rtin zei...

Hoi Ed,

ik zie dat je mijn bericht van gisteren ontvangen hebt. je kunt de opmaak van de teller aanpassen in je gebruikers profiel van Istats. (kwestie van ff inloggen)

Ik was de 12de bezoeker.

Martin

 
Op 03 mei, 2005 07:42 , Anonymous Anoniem zei...

Ik had dus mazzel.... dacht ik!! Prima hotel. 72 kanalen, maarre ik kon zappen wat ik wilde, njente Formule 1 op de tv kunnen ontdekken. 5 dagen later heb ik wel de gescrambelde versie mogen bekijken. In Thailand mogen ze blijkbaar helemaal geen tabaksreclame maken dus het halve veld reed in Blurrie kleuren aan mij voorbij. Verders hoorde je vrijwel geen geluiden van de motoren van de F1 karretjes, maar helaas wel zonder enige pauzes een hoop gelul van 2 thaise commentatoren.

Maar goed, ik ben kalm en zal het blijven ook. Ik zie je soon.

Sorry dat ik je verjaardag vergeten ben. Had het een beetje druk met vanalles en nog wat hiero te Thailand.

Groeten vanuit dat hete/mooie en lekkere Thailand.

Laterrrrr,

:) Arno :) alias Cynosure

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage