Uit het leven van een Krok(ed)je: Meer foto's van Ed 40!

maandag 9 mei 2005

Meer foto's van Ed 40!

Als eerste even mijn verontschuldigingen voor het uitblijven van updates. Martin, ik sta op dezelfde achterstand als Schumacher dit seizoen. Prima materiaal, maar ik red het toch net niet. Iemand het telefoonnummer van Jean Todt?

Om met de auto in ieder geval erger te voorkomen ga ik morgen maar eens twee achterbanden laten monteren...

Lang weekend
Maar goed, er is na donderdag echt nog wel het nodige gebeurd. Afgelopen vrijdag was zo'n UBF dag. Eerst Leon aan de telefoon. Die moest even weten hoe hij met de PDZ-1 software van Sony aan het werk kon. Dat even uitgelegd en hem dit documentje gestuurd. Daarna heb ik 'm nog een keer aan de telefoon gehad, toen ik net in de auto wilde stappen om naar Amstelveen te gaan. We gingen namelijk broeken kopen. Daar zijn we nooit gekomen want toen we goed en wel in de parkeergarage stonden belde Maarten. Tja, en dan moet je natuurlijk niet opnemen met de opmerking "Jullie kunnen echt niet zonder me". want dat klopte wel. Ik had software in m'n bezit die de heren nodig hadden. Dankzij een kopieeractie die iets te voortvarend was uitgevoerd werkte de software niet meer. Dan blijft niets anders meer over dan opnieuw installeren. Dat betekende; parkeergarage betalen, terug naar huis, auto pakken en op naar SBS! Samen met Arnold het systeem weer op de been gekregen. Jammer genoeg is de PPM (de meter voor het audio niveau) overleden.

's Avonds belde Kees die zijn WAG54G van Linksys niet aan de praat kreeg. Door de telefoon klonk het alsof er ergens verborgen instellingen moesten worden gedaan. Gelukkig was het allemaal eenvoudiger op te lossen.

Zaterdag
Maar ik ben zaterdag ochtend maar even naar Amersfoort gereden om het allemaal met eigen ogen te aanschouwen. We hadden het na de koffie dus al met al snel opgelost. Daarna nog even de computer van Olga uitgepakt en geinstalleerd.

Zaterdagavond laat (vanwege Wilco) naar Arjan en Caroline vanwege hun beider verjaardagen. Was gezellig ondanks dat we het niet laat maakten. Ik heb daar ook de lang verwachte foto's in ontvangst mogen nemen. Op CD zowel als in print. De elektronische versies heb ik dus maar eens op mijn webserver gezet. De openingspagina is aangepast, zodat je naar de foto's gemaakt door Arjan als ook die door Margriet zijn gemaakt kunt kijken. De link met het footootje van Bart is dus ook aangepast. Enjoy.

Zondag
Onnodig om te zeggen dat het me de hele zondag heeft gekost om de foto's neer te zetten en de pagina's op te maken. Tussendoor heb ik nog Formule 1 gekeken. Ik heb wel op de foto's gezien dat Petra ook foto's heeft gemaakt. Daar moet ik dan ook nog maar een paar Mb voor reserveren denk ik.... Petra?

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage