Uit het leven van een Krok(ed)je: Over Martin en meer

dinsdag 10 mei 2005

Over Martin en meer

Mart@work!
Die Martin! Ik vind het dapper om een werkfoto op je weblog te zetten. Maar hij staat er echt, ga zelf maar kijken!
Maar om nu te zeggen dat je met 200 hits voorsprong niet meer gaat winnen? Laat ik bescheiden blijven en zeggen dat ik hoop op een close finish...

Meer foto's
Ik wacht ondertussen nog op de foto's die Petra heeft geschoten op mijn surpriseparty. Ik realiseerde me dat pas toen ik op een foto van Arjan Petra zag met de camera in de aanslag. Toch maar eens flink zeuren.

Ruitenwissermotor
Die is ook binnen. Binnenkort dus even inbouwen. Gelukkig weet ik nu hoe-ie erin en euit moet, dus dat scheelt weer. Ik zal wel eens even kijken of ik er nog een paar foto's van kan maken. Met de auto vlot het niet zo, hopelijk gaat het met een verse APK erop beter, dus daar ga ik maar eens voor zorgen.

Ajoc
Begint ook al een traditie te worden. Aanstaand weekend is het weer zover. En omdat Frank en/of Anja zo aardig/lief waren om voor ons twee kaartjes te regelen, gaan wij ook. Het blijft toch een genot om die oude rockjers van de Golden Earring in actie te zien!

Nu nog even op zoek naar drivers voor een Diamond Speedstar A50 videokaart... Op één of andere manier werkt de driver niet die ik gisteren op een site vond.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage