Uit het leven van een Krok(ed)je: Zo'n dag vandaag

donderdag 12 mei 2005

Zo'n dag vandaag

Vanmorgen even bij Palmplus langs. Ze hebben een aantal spotsets (om ruw of gemonteerd materiaal te bekijken) die ik een paar weken geleden vehuisd heb. Nou was er nog ergens iets niet in orde, dus ik ben er vanmorgen even langs gegaan. Het probleem was snel opgelost. Maar toen ik bij mijn auto kwam zag ik deze sticker!


Mind you, hij stond gewoon op de enige bezoekersplaats van Palmplus die op dat moment niet bezet was, dus waar hebben we het over?

Je vraagt je op zo'n moment af; hebben ze daar echt niets beters te doen?? Nee dus. Nou, dit is wat mij betreft een nog beroerder besteding van belastinggeld dan de Wereldomroep! Dat vinden anderen weer weggegooid geld...

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage