Uit het leven van een Krok(ed)je: Je moet er áf blijven...

vrijdag 20 mei 2005

Je moet er áf blijven...

... als het werkt!

Zojuist heb ik een Software update gedaan op een Avid PC videoediting systeem (Dat systeem staat in Amsterdam op een niet parkeervriendelijke locatie, maar OK). De hele update ging goed, alles werkte zoals het hoorde. Maar aan het eind van de rit wilden we het écht goed doen dus zette ik ook de datum naar 20 mei 2005 in plaats van 11 april 2002 waar-ie origineel op stond. Wel zo netjes, nietwaar?

Toen het pand verlaten maar eens verlaten zodat de eitor zijn werk kon gaan doen. Na het achterlaten van 17 euro (!!!) ook het parkeerterrein verlaten. Bij het oprijden van de A10 ging mijn telefoon. De Editor: "ik krijg een melding over een verlopen dongle". Huh?

Dus ik ben nu weer terug waar ik was en zit na een lang telefoongesprek te wachten op een nieuwe dangle die vanuit Hilversum wordt "ingevlogen".

Soms heb je van die dagen...

Gelukkig staat hier een wijd open accespoint ;-) Handig als je wilt loggen!

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage