Uit het leven van een Krok(ed)je: Doorgaan!

woensdag 18 mei 2005

Doorgaan!

Hoewel ik niet de indruk heb dat ik Martin ooit nog inhaal, moet ik natuurlijk wél blijven posten om nog enigzins bij te blijven.
Eerst maar eens de projecten van afgelopen weekend;

Bij Henk
Zaterdag vroeg op en fluks naar Veenendaal. Henk, (collega van Astrid) heeft daar een huis gekocht en daar moest "even" extra kabel TV en ADSL in geknutseld worden. Dat was al met al nog een hele klus. De kabel TV moest onder de vloer door en naar het trapgat. Dan door een koof naar boven, aftakking maken, naar de voorkamer op de eerste verdieping, en één door naar de zolder. Maar ja, voordat je de kabels dat stukje onder de vloer door hebt... Richting de trap moest ook de koof open. Je denkt dat dat het wel was? Nou vergeet het maar! Nadat de hele kabel TV toestand er "in" lag, bleek het stukje kabel dat we hadden gehaald voor de noodzakelijke ADSL verbinding te kort! Dat stellen we dus maar even uit.


De hele familie aan tafel


Het gat waar de kabeltjes doorheen moesten, en de koof die helaas ook open moest...


Na het ophangen van een aantal lampen en een TV beugel zat het werk erop voor die dag.
Ik was om een uurtje of 9 thuis, en heb daarna ook nog een uurtje bij Wilco gezeten die ook net aan kwam rijden. Hij was alleen omdat Diana haar vrijgezellen dag had.

AJOC
Zondag niet zo veel gedaan, alleen mentaal voorbereid op het bezoek aan het AJOC festival van die avond.

We kwamen mooi op tijd aan. Toen we eenmaal binnen waren begon de Golden Earring met spelen. Talk about timing. Het was weer fantastisch. Toch merk je de klasse wel, de PA van de earring was vele malen beter dan die van de drive-in. Dat geluid was ook HARD, maar deed meer pijn aan de oortjes. En nee, we stonden niet echt dicht bij de speakers...

Maandag
De maandagmiddag heb ik besteed aan een nieuwe ruitenwissermotor voor de Audi. Het oude motortje was duidelijk op een aantal plekken bruin geworden waar dat niet hoorde bleek later bij inspectie. Omdat ik de boel daar toch uit elkaar had heb ik het meteen ook "even" schoongemaakt. Waarschijnlijk was dat ook de oorzaak van de roest in dat motortje. Achtergebleven bladeren laten na verloop van tijd een laagje prut achter op plaatsen waar je niet zo makkelijk bij kunt.


Voor aanvang van het werk. Elektronica verwijderd

Accubak verwijderd. Onder het interieurluchtfilter

Schoongemaakt en wel!


Motortje wel echt aan vervanging toe!


Dat laagje prut heb ik over de gehele breedte van de auto dan ook maar weggehaald en meteen het luchtfilter van de airco ehh climate control schoongemaakt en ontdaan van blaadjes en ander gruis. Scheelt ook weer zal ik maar zeggen... Nu alleen nog een de binnenbekleding van de achterklep losmaken om dat irritante piepje eruit te halen...



De advertentie op Marktplaats is nu verwijderd, dus ik ga eens kijken of ik de audi via een ander kanaal kwijt kan raken..

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage