Uit het leven van een Krok(ed)je: Arno

dinsdag 24 mei 2005

Arno

Via de weblog van Arno begreep ik dat hij vanaf vandaag ook in het bakje Ex-Bull van mijn MSN Messenger gegooid kan worden.

Een quote:
Vandaag, 23 mei 2005 omstreeks 14:30 hebben Bull Nederland n.v. en ik samen de beëindigingsovereenkomst doorgenomen en ondertekend. Alles verliep rustig en ze hebben alles netjes uitgelegd en werd het toch nog gezellig.

Afijn de rest moet je zelf maar lezen. Ik ben blij voor beide partijen dat het opgelost is en Arno met opgeheven hoofd zijn toekomst tegemoet kan gaan. Goed om te constateren dat Bull zijn sociale gezicht nog niet geheel verloren heeft, hoewel ik daar de afgelopen maanden wel zeer ernstig aan begon te twijfelen...

Typisch Arno om nog eens met een grote doos gebak in de trein te stappen en naar Amsterdam Zuid-oost af te reizen.

Je moet trouwens écht zijn weblog eens checken want hij is weer aan het loggen geslagen en heeft ook de eerste serie foto's van zijn Thailand trip on-line gezet.



Meer vind je hier

Zo, en nu is 't half 9, tijd om via Avid Nederland naar m'n werk te gaan

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage