Uit het leven van een Krok(ed)je: "Wie is hier de lul?" "Wilco, want hij gaat trouwen!"

zondag 22 mei 2005

"Wie is hier de lul?" "Wilco, want hij gaat trouwen!"

Met deze tekst heb ik gisteren de hele dag op mijn t-shirt rondgelopen.

Dit op de voorkant,

En dit op de achterkant.


Wilco was dus de lul, en we hebben hem met de vrienden eens flink verrast. Hoewel hij al ettelijke maanden op zijn hoede was en wij niets hebben losgelaten. Na de overval (Hans zou zogenaamd met 'm gaan paardrijden) hebben we hem meegenomen naar Vinkeveen. Via de Veensteker zijn we terecht gekomen bij Vinkeveen Haven voor een kanotochtje over de Vinkeveense Plassen. Sommigen van ons hebben het daar niet helemaal droog gehouden.... Na het afdrogen hebben de hele tocht maar eens nabesproken op het terras van de Veensteker. Rob en Aram hebben tussendoor een soort minimoppentap westrijd gehouden. We hebben dus erg gelachen en veel foto's gemaakt.

De foto's die Aram gemaakt heeft staan hier
De foto's die ik heb gemaakt staan op mijnalbum want ik moet mijn eigen server onderhand eens opruimen....

Vandaag heeft Astrid Wilco nog even gesproken, hij heeft het erg naar zijn zin gehad

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage