Uit het leven van een Krok(ed)je: Martin, wedstrijd en meer

vrijdag 3 juni 2005

Martin, wedstrijd en meer

Allereerst moet ik Martin twee keer feliciteren. Als eerste met de overwinning en de nu al geboeke voorsprong. Ten tweede met zijn nieuwe baan. Succes! Ik ben benieuwd hoe het gaat.

Ik geloof wel dat ik een fles wijn armer ben, en tja, die moeten we maar een keer feestelijk overdragen.

Goed nieuws verder, de Audi is verkocht! Aan een liefhebber nog wel, morgen ga ik hem overdragen. Gelukkig is het in Amstelveen. Hopelijk heeft hij er heel lang plezier van. Zondagavond mag ik de vers gepoetste Astra in ontvangst nemen. Ik had gerust mee willen helpen, maar Wilco gaat in België de kater van Rob z'n vrijgezellenavond letterlijk wegpoetsen... Foto's zal ik maandag wel even neerzetten.
Lang leve Marktplaats! Ik heb daar een Philips satellietontvanger gescoord! Die ga ik zondag ophalen.

Wilco rijdt nu (Xenon verlicht) met een grote grijns in zijn nieuwe Volvo V50 rond...

En dan nog even terug naar Martin, want hij gaat toch een beetje in mijn vijver vissen! Nou ja, vooruit dan maar...
Martin, vanaf hier kan ik je één tip geven; sluit je laptop aan op de installatie van de band. Een kabeltje daarvoor is vlot gemaakt. Mocht je dat niet willen dan kun je ook bij ons terecht.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage