Uit het leven van een Krok(ed)je: Server/Biljart/Meer keus op de radio?

zaterdag 30 mei 2009

Server/Biljart/Meer keus op de radio?

Hè hè, met drie keer installeren is het eindelijk voor elkaar. Een nieuwe serveer geïnstalleerd en ein-de-lijk draait-ie zonder rare vragen over het openen van DLL bestanden. Morele steun kwam bij Tweakers vandaan. Nu hij draait, kan ik me druk gaan maken over de volgende stap.

Tijdens al dat werk heb ik nostalgische radio aangehad op een moderne manier: inderdaad streaming audio. Er is zó veel keus, bijna niet normaal! Via Nederland.fm kun je al een hoop statios luisteren die je op de normale radio ook hebt. Er is altijd meer. Zo ontdekte ik dat de Stichting Norderney ook een stream heeft. Normaal loopt hierop non-stop muziek afgewisseld met oude Veronica Jingles en reclames. Elke dag draaien ze ook een oude uitzending. Erg leuk om te horen, want de presentatie op de radio is in de loop van de jaren wel behoorlijk veranderd!


En dan het biljarten. Het seizoen zit er op. De komende drie maanden gaan we ons met andere dingen bezighouden. Mijn laatste wedstrijdje heb ik helaas niet kunnen winnen. Nou ja, in het nieuwe seizoen gaan we er weer voor!

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage